"Svulla sönder och nörda tvspel"

2011-05-09 @ 13:32:23
Hockey, sol och plugg. Det är så min dag sett ut hittills och så den kommer fortsätta se ut, kanske med en aningen mindre sol eftersom man nu gett upp solningen för idag. Just nu är det Slovakien - Danmark som bevakas. Känns som en kanske så br aptitretare till Ryssland - Finland som är en exemplarisk uppladdning inför den stora matchen Sverige - Kanada. Nu jävlar ska kanadickerna åka på styrk! Hann med en föreläsning innan man kom in i den dalen man alltid hamnar i. Ska nog pallra mig ut till köket och vara så drastisk så man ska ta sig en ipren. Vilket egentligen varenda liten Jennycell säger emot, men ska man hinna med allt idag så är det nog dne enda lösningen.



Gårdagen bestod utav plugg och William. På eftermiddagen var det hockey och efter den gick man på en promenad med Cracky och sedan blev det en liten tur till affären där vi utförde ytterligare ett uppdrag. Efter det var hon så gullig så man fick skjuts hem till miss Okänd där jag försökte föra min och Cindys nya tradition vidare, att spela yatzy. Dock är jag och Cracky snäppet vassare. Ser verkligen framemot våra planerade tuneringar nu. The lobesters äger sönder! Nej, nu blir det att återvända till Lars och hans otroligt intressanta föreläsningar.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback