PINSAMT SVERIGE!

2011-05-01 @ 14:01:21

Jag höll mig uppdaterad fram till andra perioden, kände då att en 3-1 ledning var ganska säker. När jag sedan klickade in på livescore när man anlände hem stannade allt till och man fick världens jävla chock. Vägrade tro på det och intalade mig själv att de skrivit in fel resultat. Det första man sedan sa när man vaknade upp idag var att jag bad till mamma att det inte var sant, när hon frågade vad jag menade bekräftade hon det. Sverige torskade mot Norge på straffar. Det är fan det pinsammaste som någonsin hänt. Det är värre än min färgmiss, det är ljusår värre än när de torskade mot vitryssland och det får inledningsmatchen skräll att helt och hållet försvinna. Funderar seriöst på att bojkotta resten av VM, jag skäms så oerhört mycket.

 

Gårdagen var annars löjligt mysig. Grillningen gick galant och maten var god. Blev sedan lite yazty och albinos innan bilturen och brasan. På kvällen blev det en och annan färg samt någon hemlös. Sedan var och Cindy så extremt påhittiga att vi uppfann vårt egna kortspel! Dessutom lärde jag mig en ny pasians. Så nu kan jag hela två stycken!
Nu väntar man på att pappa ska komma hem och fixa varmvatten, sedan ska man försöka hinna med en städning innan fotbollen. Senare ikväll ska det bli två Supernatural avsnitt!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback