Morning news, that coffee's getting cold

2011-05-30 @ 10:53:27

Ni Hao!
Nick jr. lär mig så mycket saker! Dessutom känner jag mig så delaktig och duktig när de hela tiden frågar mig en massa saker och ber om min hjälp.
Hade egentligen planer på att ligga ute och sola nu, men det blåser så in i helvete så det lockade inte för fem öre. Istället blir det att sitta inne och mysa med lite musik och eventuellt någon serie.

 

day 04 - a song that makes you sad

 

Ärligt talat börjar jag bli trött på den här 30 dagars utmaningen, men har man blivit utmanad så har man, och jag är inte den första som viker sig i något sådant.
Nu ska man leta upp allt som ska få den stora äran att följa med mig på dagens äventyr. Spännande!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback