Lycka till mig själv imorron!

2011-05-12 @ 23:19:20

Tycker det är ganska komiskt att min andra tenta under denna kurs skrevs den 1 april och den sista ska skrivas imorron, fredagen den 13. Extremt bra planerare på Södertörn. Tur att man inte är så skrockfull av sig så man känner att jorden kommer gå under imorron.

 

Ord kan inte beskriva hur beskviken jag är på kanadickerna just nu. De kan seriöst inte göra någonting rätt. Riktigt pinsamt var det för dem någon timme sedan. Har just nu ont i huvudet, vilket kan beror på min extremt hårda pluggning eller den feta ångesten man har eftersom man inte pluggat i närheten av tillräckligt. Min eftermiddags/kvälls pluggning utspelade sig på så vis att först var det en nordiskkamp i hockeyn, sedan en minuts tittande på papprena, Supernatural, hockey, eurovision och nu sitter man här och sjunger med i diverse låtar som spelas upp. Känns som man aldrig riktigt kommer ut ur unfreezing fasen, den känns för trygg för att lämnas.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback