Ibland får man glädjas över de små sakerna

2011-05-23 @ 21:27:30

Vill man se småpojkar göra bort sig eller träffa äckliga gubbar ska man åka till Farsta, det var vad man lärde sig idag.

Är sjukt deprimerad nu, läste precis klart min bok som var löjligt bra. Önskar att man kunde läsa om den ett par gånger till, lika intensivt, spänd och nyfiken som första gången. Det är skamligt att mr. Mariotte inte fått skriva fler böcker om Winchester börderna.

 

 

Känns som träningen äntligen är igång igen, precis så som det ska vara. Rohie och jag körde hårt idag på gymmet, visserligen var det inget dödligtpass, men tillräckligt jobbigt. Hatar verkligen dips. Med träningen följer även kosten och det är nu dags att sluta alla gottigheter som är onyttiga. Förutom på helgerna då sånt är okej. Dels för att det är gott, men även för min och Cindys nyfunna hobby. Nu ska man plasta in mina värdefulla böcker så de inte blir helt förstörda. En trip till London och man kände inte längre igen den boken jag hade med mig då. Sedan ska kläder inför den årliga generationsutflykten.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback