Duktig dag!

2011-05-29 @ 17:40:02

Sova länge idag var planen, länge och äntligen få vila ut eftersom jag kände att man hade ett stort behov utav det. Istället fick man vakna upp under natten ligga vaken ett bra tag för att sedan sova en timme och vakna upp igen. Drömma obehagliga drömmar som jag nu inte kommer ihåg, känner dock fortfarande känslan man hade när man vaknat upp och hade dem färskt i minnet. Gissar på att det finns ett samband mellan den kassa sömnen, mitt behov av sömn och den irriterande halsen. Jag börjar bli sjuk … igen. Life really sucks sometimes.

 

Ibland har man sådana dagar då man känner sig jävligt bra. Dagar då man varit grymt effektiv utan att ens försöka. Har hunnit med en rad olika saker idag som inte var inplanerade och även sådant som var inplanerade. Är väl ingen vits med att rabbla upp dem alla eftersom det skulle vara ännu mer ointressant än det jag redan skriver. Nu blir det att spela lite Sly med William och sedan återgå till bakningen av Stora stygga vargens chokladrutor, börjar redan vattnas i munnen.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback