den tredje maj 2011

2011-05-03 @ 15:34:01

Folk brukar klaga på att februari är en skitmånad, men under den månaden vet man iaf vilket väder man ska förvänta sig …

 

 

Redovisning, opponering och shopping, så har dagen hittills sett ut, och självfallet en massa regn. Nu väntar man på att klockan ska slå 16:10, då är det fika och hockey som gäller. Go Schweiz! Borde egentligen börja med pluggandet eftersom man inte lär orka plugga innan tidigaste söndag annars. Men att ta tag i sådana saker har jag aldrig varit bra på. Tyvärr är man fortfarande sjuk, vilket betyder ingen korpen imorron. Får dock trösta mig med den shopping jag och Cindy ska åstadkomma. Imorron ska allt inför hennes skiva införkaffas.

 

Sedan på torsdag ska man få träffa den roliga pricken jag kallar Johanna. Någonstans där ska man även hinna med att se Supernatural, fixa Williams present och förhoppningsvis lite Arbets- och organisations psykologi. Har även en mängd andra saker man skulle vilja hinna med, men sådant får man bara drömma om. Nu ska man ringa OLW.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback