As long as you love me

2011-05-16 @ 16:03:05

Nyligen hemkommen efter en något underlig tur med mor. Idag åkte mor och jag till Ikea för att köpa en vän till min blå lykta och se till att den känner sig komplett. Under besöket på Ikea handlades det, som vanligt, en hel del saker man egentligen överlever utan. Efter det tog vi precis som planerat en tur till en skoaffär för att leta efter lite nyheter, det hela slutade med att vi besökte två till skoaffärer och lyckades komma hem med 9 par skor, varav 6 numera tillhör mig. Är man tjej så är man, och då får man helt enkelt göra det bästa av den förbannelse man har över sig.

 

Gjorde för en liten stund sedan en grej som jag inte riktigt vet om jag ångrar eller kan leva med. Allt beror på svaret man får från de utvalda. Nu ska man se till att vila lite grann innan det är dags att bege sig mot Farsta, möta upp Rohie och köra ett äckligt hårt pass på gymmet. Hello träningsvärk!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback