Well I can't control the universe cause I'm only a man

2011-03-07 @ 11:13:49

Jag ber om ursäkt för min otroligt kassa uppdatering. Tog en liten sovmorgon som gjorde att man greps lite av panik när man insåg att jag skulle hinna med att damsuga, duscha, äta och fixa sig innan man ska iväg på ytterligare ett grupparbete. Så jag ber om ursäkt Jonna, men nu vet du iaf att jag är vaken. Dagen kommer erbjuda grupparbete, föreläsning och gym. Inget roligt med andra ord, förutom gymmet då man ska omvandla en och annan emotion till hårt arbete.

 

Vecka annars har en hel del att bjuda på. På onsdag fyller bror år och på torsdag ska man träffa lilla Johanna. Funderar även att tvinga någon/några att umgås med mig och ett par hundra andra på lördag, eller endast mig.
Men nu ska man njuta av lite musik innan allvaret börjar.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback