Pluggdags!

2011-03-15 @ 12:07:00

Sometimes it's the little things we like, we pretend to hate them.
These things make other people fight, but in you I love them.

 

Nu är klockan tolv vilket betyder att man ska börja med pluggandet. Vet inte riktigt varför jag skjuter upp det, egentligen är det superlätt, men oerhört tråkigt. Dessutom vill man väl inte påminnas om att man imorron ska hålla en redovisning i 7 minuter inför 60 pers. Saknar gymnasiet då det var fem minuter inför fyra personer, fem med Annie. Men nu ska man väl få det gjort så nerverna kanske kan lugnas en aningen.

 

Igår var jag riktigt irriterad. Glädjes över att Djurgården vann såklart, men resultatet. Hade beslutat mig för 3-3, precis när jag skriver upp det på det gyllene pappret träffades jag av en blixt från klar himmel och siffrorna 4-2 ploppade upp. Började då vela som jag vet inte vad, men eftersom man är så erfaren av det så vet man, ju fortare man bestämmer sig desto bättre. Valde då att gå på första intuitionen, även om det inte kändes helt hundra. Hade kunnat blir 250 kronor rikare. Men tydligen vill den svenska hockeyvärlden att jag ska få vinna en större pott lite senare. Kanske redan imorron. Nu blir det miljöns påverkan av kreativitet …
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback