TRASH THE JUNK N EAT RIGHT!!!‏

2011-03-25 @ 18:54:44

Rohie’s kära syster har varit så gulligt och tagit en del av sin dyrbara tid för att lägga upp ett träningsprogram åt henne och mig. Det hela blev ännu seriösare än vad jag hade räknat med trots Rohie’s förvarningar. Fick programmet igår och studerade det lite närmare tidigare idag i väntan på Cracky. Tydligen är det något som ska köras i fyra för att vi sedan ska luska fram ifall den träningen gett resultat och utefter det ska ett nytt program läggas upp. Nästan lite läskigt seriös, men kan inte besluta mig för om jag är rädd eller peppad. Innan den gudomliga maten man fick serverad idag så skedde ytterligare en sak som gjorde en lite undrande. Men nog funderat över det.

 

Cracky och min spelkväll var ganska så fail. Det gick verkligen sämst att spela och när den stora bomben släpptes fanns det inte så mycket annat att prata om än just det ämnet. DW och tjejsnack kändes verkligen som den perfekta kombinationen! Följde sedan med in till stan för att plocka upp Jonna och skjutsa henne till nästa destination. Efter det gled jag och Cracky runt lite grann och tog bl.a. en sväng förbi vår älskade Trångsundskolan och led med de elever som vistas där nuförtiden. Ganska kort efter det åkte vi hem till för att spela Sly i cirka 15 minuter innan det var dags för Cindy att leka taxi igen. Grät då en liten stund i min ensamhet. Sitter nu här och borde egentligen lägga mig, men är inte speciellt trött. En jobbig person på msn försöker tvinga ur mig ett seriöst ämne att konversera om. Själv har jag bara ångest inför morgondagen. Gym vid tio, sedan plugg och en helt tom kväll. Låter som en toppen lördag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback