Sysselsättning, ja tack!

2011-03-08 @ 16:07:56

Ifall någon är intresserad kan jag erkänna att gårdagens tränings känns rejält i kroppen. Inte för jag har träningsvärk, men den är trött och sliten. Speciellt i ryggen och benen. Även sinnet känns riktigt trött vilket kan bero på att jag är hungrig, men snäll som jag är ska jag invänta pappas hemkomst innan man äter.

 

Är just nu så nervös inför matchen att jag måste hålla mig sysselsatt för att inte spricka av nervositet. Seminariet hjälpte till en hel del med det, när man sedan kom hem var det bakning som gällde och nu ska jag plugga. Har en otroligt intressant artikel att läsa tills på torsdag och eftersom bror fyller år imorron lär man inte få någon hjälp från pappa med det så satsar idag istället. Dagens träning blev självfallet framskjuten en dag för den stora matchen alla nu går och väntar på.
Nu är jag trött och exalterad vilket resulterar i att man svamlar på om ingenting, så dags att sluta!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback