Söndag morgon

2011-03-06 @ 10:50:20

Somna sent och vakna tidigt är verkligen en härlig kombination. Men vad hade man egentligen väntat sig? Idag känner jag verkligen inte för att göra någonting. Jag vill inte hitta på någon aktivitet att äventyra med och jag har ingen lust att sitta inne hela dagen. Hade varit perfekt med ett Supernaturalmaraton idag, men den chansen sumpade man i fredags. Funderar starkt på att slita upp plasten om första säsongen och titta på något jag aldrig sett tidigare. Supernatural med text.

 

Borde egentligen städa idag eftersom man troligen inte kommer ha lust eller ork med det imorron eller på tisdag. Att skjuta på det tills på onsdag är bara löjligt. Man får se vart dagen tar en, just nu började faktiskt en promenad locka. Så fort frukosten är klar så lär väl orken och lusten återvända, om den nu någonsin blir klar.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback