Sommartider hej, hej sommartider!

2011-03-27 @ 14:42:20

När Maria i fredags försökte förvarna oss genom att poängtera hur vissa elever tror att man kan klara genom att bara läsa föreläsningsanteckningar fast man aldrig skulle kunna göra det ville jag börja skratta. Självfallet så höll jag tyst, att skratta hade ju varit som att skjuta sig själv i foten och sådana dumheter kan man ju inte hålla på med. Nu sitter man med de 75 frågorna varav 42 handlar om de äckliga artiklarna som jag fortfarande inte läst. Efter en timmes besvarande av 6 frågor är jag riktigt trött på skiten, men tyvärr så har man inget val. Lyckligtvis är jag så kreativ att jag på en liten genväg, slängde iväg ett sms till Sandra, hon nappade direkt och genast känns det så mycket lättare. Nu kan jag t.o.m. unna mig att titta ordentligt på semifinalen lite senare. Ska nog även ta ett litet break nu och spela en eller två banor DW.

 

Unnade mig idag en rejäl sovmorgon, behövde det, både fysiskt och psykiskt. Men trots det kände jag mig helt utslagen när jag väl klev upp och kan inte direkt påstå att man mycket energi nu. Skyller allt på gårdagen, med all rätt. Idag ska man annars dricka jättemycket med tanke på morgondagens aktivitet. Allt för att underlätta saker och ting.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback