SNM

2011-03-25 @ 14:18:18

Smaskar i mig en god lassange just nu, vilket är dagens lunch. Helt idiotiskt att lägga ett seminarium mellan 11:00 – 13:00, vad tänker de egentligen med? Lämnade Sprite:n i kylskåpet och tog med mig Pagon ner istället, pluspoäng till mig tycker jag. Att ha seminarium idag efter en helt ledig vecka var inte det mest optimala. Det fick mig att inse mitt under genomgången att idag är det fredag och jag vill göra något. Känner egentligen inget direkt sug efter en viss aktivitet, mer efter sällskap. Sedan spelar det ingen större roll om man får sitta på en parkbänk i tre timmar, eller hemma hos någon och glo in i vägg eller har världens minnesvärda kväll, så länge man har sällskap som jag inte kallar mor och far så är jag nöjd.

Men nu ska jag fokusera på maten, annars lär man aldrig bli mätt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback