Otippat? ... skulle inte tro det

2011-03-11 @ 18:54:42

Jag ska vara ärlig. Jag har inte bara hjärntvättat mig och mina föräldrar med Brians nya låt, jag även hoppat runt och dansat till den nästan hela dagen i min ensamhet. Vilket får mig att skratta ännu mer åt den debatten som låten har startat. Fredagens filmkväll ska äga rum hos lilla mig, så ska nu plocka undan lite saker i rummet och hallen så det inte ser ut Japan gör just nu. Nu gick man nog lite över gränsen. Ska ut och möta Johanna vid bussen fem över åtta så har lite mindre än en timme på mig att plocka undan, dansa och sjunga med till Just the way you are.

 

 

Imorron är det gym som gäller med Rohie, klockan elva är det sagt. Så kommer inte bli någon sovmorgon, efter det ska det förhoppningsvis bli plugg. Men om något annat läggs fram som förslag så säger jag nog inte nej.

Men nu ser jag framemot kvällen. Först ska man äntligen få se Good will hunting och sedan ska jag tvinga Johanna att se Green street hooligans.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback