It's a crystal ball of flesh and lights

2011-03-13 @ 12:50:03

Gårdagen var riktigt mysig. Började med pizza hut där vi fick ett riktigt charmtroll till servitris vid namn Niklas, eller Nickyboy som vi kallade honom. Precis som på roadtripen krävde vi en avskild plats från övriga gäster, trots det var vi nog ändå inte så diskreta som vi trodde. Efter middagen blev det en kortare promenad i den friska luften tills en av vår lilla trio beslöt sig för att lämna oss och vi förvandlades till en duo. Vi åkte till biljardplacet som inte tillhörde ett av de mysigaste ställena man besökt, men man överlevde iaf.  I väntan på bord satt vi och hejade på vad Jonna trodde var brottning fast det i själva verket var MMA. Vilket får en att undra vad hon har för syn på brottning. Det var även där vi fick höra vem som vann melodifestivalen, vilket jag fortfarande vägrar att tro på. Ska därför se reprisen snart. Vad det gäller biljardspelandet så funderade jag till en början att börja satsa på en karriär. Men ju längre iden gick desto klarare blev det att om man nu ska satsa på en karriär inom sportvärlden ska man nog hålla sig till fotbollen.

 

Jag tyckte det var riktigt weird att jag under spelandet började känna av träningsvärk från dagens träning. Det har aldrig hänt mig tidigare. Fick ungefär 6 timmars sömn, när man sedan vaknade upp kände man av värken i magen utan att egentligen ha rört sig. Så nu är det nog dags att göra ekorren obligatorisk vid varje besök på gymmet, eller iaf leka där lite oftare.
Nu ska man skriva en redovisning som jag absolut inte har någon lust med. Men tyvärr så måste det göras.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback