Idag vänder det!

2011-03-12 @ 13:58:00

Hur jag kunde glömma bort både Djurgårdens och Arsenals match under gårdagens planering är inte bara pinsamt utan även oförlåtligt! Fy skäms på mig. Bara för det ska jag straffas med plugg efter lunchen. Gymmet idag kunde ha gått bättre, mycket bättre. Men får väl glädjas över det lilla. När Rohie och jag kör ett kasst pass så kör vi ändå på hårdare än de flesta andra runt omkring oss. Dessutom är lite bättre än ingenting. Får även glädjas över att man höjde vikterna på några maskiner samt att man klarade av ekorren utan några större problem. Nu ska man snart höja volymen och hoppa upp på övervåningen för att fixa lunch, håller på att hungra ihjäl.


Ikväll blir det iaf äventyr med favoritsystrarna. Vad vi ska göra har vi ännu inte klurat ut, men någon form av aktivitet är planen. För min del skulle vi kunna lyssna på en specifik låt hela kvällen och hoppa runt till den, men tvivlar på att det är något som de lockas av.


Det är verkligen sjukt hur något kan få ens humör att skifta så häftigt och ofta, att något så enkelt ska vara så svårt. Allt man vill ha är en prognos, men inte får man det. Dags att sätta en deadline på denna uppgift.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback