I like you just the way you are

2011-03-11 @ 13:57:39

Idag tog jag en sovmorgon, om jag ska vara ärlig så har jag fortfarande inte riktigt vaknat till liv. Har precis petat i mig frukost och ska snart hoppa in i duschen. Hade planer på att plugga idag, men det orkar jag inte nu. Istället ska man ha en s.k. vilodag. Ikväll ska man mysa med filmer och Johanna, fram till dess ska man roa sig själv.

 

 

För er som missat det ska jag återigen upplysa alla läsare vilken major cruch jag har på Brian McFadden. Jag älskar verkligen hans röst, vad det gäller hans musik så finns de få artister jag känner till som gör låtar med budskap och texter som man kan kopplas till det verkliga livet och känna igen sig i på det viset som man kan med hans. Kan inte riktigt påstå att det gäller för denna låt. Fy farao vad hemsk och dålig den är. Men gillar den ändå eftersom jag inte kan låta bli att skratta åt den, den gör mig glad. Börja falla för den allt mer och mer, på något konstigt vis så lyckades killen ännu en gång. Väntar nu med spänning på det fjärde albumet, enligt statistiken ska det vara mycket bättre än de övriga eftersom han överträffat sig själv med varje album sedan han påbörjade sin solokarriär.
Slutligen vill jag bara säga att folk tar saker för seriöst.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback