helt onödigt update

2011-03-18 @ 14:31:34

Enligt Jonna har jag mat i tankarna hela tiden. Vilket inte gör så mycket eftersom jag ändå inte är ett fetto som rullar fram utan bara ett halvfetto som studsar fram. Den smarta har nog redan räknat ut att jag just nu äter och har precis avslutat ett samtal med min nära vän Jonna. Fick då höra lite smaskiga nyheter om en viss person som man aldrig kan få nog av att höra saker om, samtidigt så man är så trött på människan så man har lust att halshugga henne. Fick även höra den glada nyheten om lilla Cracky och gårdagens event. Är så stolt över min man!

 

Idag var det föreläsning, gym och utgång som stod på listan. Har hunnit med föreläsningen, gymmet ska bli vid fyra och utgången är ännu inte helt spikad. Har en förhoppning om att man kommer kunna se klart hela Djurgårdens match, men man vet ju aldrig.
Nu blir mat, Merlin och lite fifa.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback