Grattis bror!

2011-03-09 @ 12:34:21

 

Jaha, då var det den 9e mars idag. En hel månad har gått sedan min födelsedag och idag är det min broders tur att firas. Så Grattis Daniel! Vaknade upp idag med träningsvärk i magen samt en och annan känning i benen. Är så stolt i måndags höjde jag vikterna på den sista maskinen. Så nu har man höjt minst en gång på alla maskinen sedan starten i Januari. Förutom det så mår man rätt så bra idag, fattade beslut igår som ska diskuteras med Johanna imorron. Vad det gäller gårdagens match så är den redan förträngt och likaså Djurgårdens match. Dock har jag inte glömt ögonblicket då en viss person verkar väldigt förvirrad när det gällde Clichy, det var lite roligt.

 

Måste nu göra Rohie besviken genom att meddela att jag inte kommer kunna gymma idag. Har dessutom en artikel som ska vara läst tills imorron, men får se om jag orkar med den. Hatar verkligen dessa artiklar. Men nu ska man roa sig på annat vis.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Niklas

NÄ NU JÄVLAR :O

2011-03-09 @ 15:23:46
Postat av: Jenny

Nu förstår jag ingenting. Är du avundsjuk på min bror eller arg för jag skippade gymmet?

2011-03-09 @ 18:22:57
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback