En bild säger mer än 1000 ord

2011-03-20 @ 23:06:22

Just nu är jag så otroligt modig som sitter och tittar på The walking dead. Om jag ska vara ärlig är det paus just nu när dessa ord skrivs, så nu ligger fokuset på Brian och hans musik. Idag förlorade man sin Avataroskuld, om man nu kan uttrycka sig på det viset. Filmen var väl helt okej, men folk hade verkligen höjt mina förväntningar till skyarna. Efter filmen tittade man på hockeyn då jag faktiskt var relativt nära att kamma hem potten på 325 kronor. Men den ligger fortfarande kvar till tisdagens matcher.  Något mer om dagens match än så tänker jag inte nämna. Åkte hem till systrarna Ah efter middagen där vi spelade MAD, Fia med knuff och tittade på Big brother.

 

 

Nu sitter man som sagt här hemma och filosoferar över saker och ting. I fredags lärde jag mig t.ex. en riktigt bra lärdom, Gravendals cider är fan inte gott och därför ska man inte köpa något sådant i framtiden. En annan sak som också funnits i tankarna de senaste dagarna är artikeln Johanna berättade hon läst, tydligen handlade den om att kvinnor är gjorda för att vara singlar och klarar det bättre än vad män eftersom de har större behov av att ha ett förhållande. Har även känt mig oerhört opeppad på att skriva högskoleprovet, något som man blev ännu mindre sugen på när kallelsen dök upp idag. Ska nämligen skriva det på Värmdö gymnasium, så weird så det finns inte.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback