Ännu mer Matt Damon!

2011-03-23 @ 20:34:34

Eftersom man varit lite halvdålig den senaste tiden med updates så bjuder man på en rejäl uppdatering idag med flera inlägg. Städningen fortsatte idag, segade på som vanligt. Hann dock inte med allt, men har nu endast skakning av mattor, damsugning och moppning kvar. Ska ta allt det imorron eftersom jag och damsugaren aldrig kommer överens när det är mörkt ute.
Har faktiskt en väldigt bra anledning till varför man inte hann med allt idag. Mamma och jag tog en liten shoppingtur mitt under dagen. Kom hem med lite grejer, men det som gjorde mig allra lyckligast var den kavaj som jag såg igår med Rohie. Är verkligen helt förälskad i den och längtar till det varmare vädret så man kan börja ha den som jacka. För det är en jacka, vad mor än säger.

 

Ringde även om passet idag, men det slutade i katastrof då jag inte fick reda på någonting. Slängde i min vrede ner telefonen i sitt lilla bo och sedan fick mamma agera vägg. Ska göra ett nytt försöka imorron. Nu ska jag klättra upp för trappan och utnyttja den oemotståndliga charmen man verkar besitta idag. Sedan ska kvällen rundas av med Bourne och lite kärleksmums. Men innan bestigningen ska man slänga in den tredje tvätten för idag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback