Alla vet att jag är Karins idol!

2011-03-21 @ 17:17:10

Snart kommer pappa hem och det är fortfarande ljus, fy fan vad underbart! Idag har man lekt hemmafru. Började med att man åkte med mamma och uträttade några ärenden efter dem var väl utförda och man återvänt hem så påbörjade jag ett projekt som stått på att göra listan länge. Sydde mina gardiner. Blev precis klarar med dem så har ännu inte hunnit sätta upp så kan inte avslöja resultatet. Så fort jag var klar med dem rusade jag ner till mitt rum för att lyssna på den låt som jag haft på hjärnan den senaste timmen och dansat runt lite diskret till under tiden man fållade. Kan även erkänna att jag nu utsett mig själv till mästarinnan på fållning.

 

Nu ska man prova den nya tröjan samt leta fram gardinstången som snart ska prydas av dagens mästerverk. Sedan står mat, gym och jordgubbsätning på agendan. Slutligen sovdags, helt sjukt hur trött man kan bli av att sitta vid symaskinen ett par timmar.
Igår insåg jag och Johanna något som gjorde oss riktigt stolta. Vi är inte längre så lättskrämda av oss. De två senaste avsnittet om Sheriffen och hans zombievärld har inte skrämt oss. Vi har blivit så sjukt modiga att det inte är sant. Slutligen vill jag nämna att Johannas löfte hon gav till mig i torsdags häll inte speciellt länge. Igår skickade hon sms då hon berättade den otroligt glada nyheten. Jag sa att jag skulle lyckas!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback