Sömn, äntligen!

2011-06-11 @ 13:27:34
Vilken underbar dag! Både vill och känner att jag egentligen borde ligga ute i solen nu, men har ingen ork för att ligga och steka i den värmen. Dessutom inväntar man att Cindy ska komma förbi med några papper som skall skrivas på. Så måste se till att handen är ordentligt uppvärmd till dess.


Gårdagens filmkväll med Johanna var mysig, dock skäms jag oerhört mycket för mitt beteende. Var inte ett dugg trött förrän jag lyckats fått i min middag, då gick det bara nedför. Men kämpade mig ut till bussen för att möta upp Johanna och springa in en snabbis hos mormor och morfar. När vi sedan kom hem och slog på sista avsnittet av The walking dead var jag pigg igen. Sedan var det för Year one, som vi fått återfall att se igen eftersom vi tyckte den var så rolig. I början blev jag en aningen besviken eftersom den inte alls var rolig som jag kom ihåg den. När jag sedan upptäckte att under filmens gång höll på att smona flera gånger och väcktes av Johannas skratt förstod jag att man egentligen var alldeles för trött för film. Usch, vilken hemsk värdinna man var. Hur som helst så har jag äntligen fått min långa nattsömn jag var i stort behov utanav. Är dock fortfarande trött, så tror att det blir en till sovmorgon imorron. En perfekt uppladdning inför jobbet som börjar på måndag.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback