plugga ska vara roligt!

2011-06-02 @ 16:52:46

 

Insåg idag att jag inte riktigt tagit vara på det boendet jag nu har. Det åtgärdades snabbt genom att man lade sig på däcket utanför mitt fönster med hög musik och plugga i några timmar eller så. När det började blåsa och bli kyligt traskade man in istället. Kände av en viss hunger men fann inget i min smak som jag dessutom orkar tillaga i skafferiet. Ringde då istället till mormor och morfar och bjöd in mig själv på middag. Så ska snart traska över. Till min stora lycka var det dessutom riktigt god mat som stod på menyn idag. Lite bortskämd är man kanske, men bor ens morföräldrar fem minuter ifrån en måste man ju utnyttja det så väl man kan.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback