I'm in love!

2011-06-12 @ 22:46:00

Jag trodde inte att jag skulle vara trött efter mina 11 timmars sömn man fick inatt, men tänk så fel man kan ha. Är just nu redo för att krypa i sängen mentalt, men har några få saker som ska göras innan dess. Egentligen är det väl inte så konstigt att jag är trött, med tanke på vilken hektisk dag man haft. Fick agera tidsoptimist, något jag inte alls är van med. Men någon gång ska väl vara den första. Sitter just nu och väntar på att Sandra ska komma förbi och lämna rapporten. Sedan är det dags att packa och fixa med matsäcken. Jobbet börjar redan klockan 6:00 imorron, så gäller att krypa till sängs tidigt.

 

 

Dagens höjdpunkt var bion med Johanna. Helt ärligt, blev jag lite småförälskad i en av huvudrollerna. Lyckades missa min buss ganska så precis så istället vandrade vi runt i Huddinge området en liten stund. Insåg då att Johanna har alldeles fel uppfattning angående vår relation, då hon ville att jag skulle känna på hennes kjol för att bevisa hur våt hon blev av att sitta på bänken. Slutligen fick vi det bekräftat varför pojkar är så förtjusta i att åka moped. Nej, nu håller jag på att somna.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback