igår lördag, idag söndag

2011-06-19 @ 12:17:05

Jaha, igår skedde då den efterlängtade trippen till Ullared. 4:25 hoppade man på cykeln och satte fart mot systrarna Ahvander och deras boning. Vi kom iväg något senare än planerat men lyckades komma hem i den tiden vi hade räknat med från början ändå. Kom undan lindrigt och gjorde en hel del bra köp. Ska inte skriva så mycket mer om hela händelsen mer än att det var den trippen då jag och Cindy förvandlades till det ultimata veteran radarparet på Gekås. Det var den trippen då jag förväntade mig ett frieri från Timmyboy, men fick istället nöja mig med en blomma från honom som en något avundsjuk Jonna senare slängde ur bilen. Straffet för henens del var att senare bli våldtagen av sin pojkvän Achmed. Dessutom kom Cindy och jag på vad vi vill göra med våra liv och planerade framtiden med både boende och jobb. Det var även samma tripp som man fick se Jonnas sanna jag, då hon på hemresan släppte fram sitt sanna psykiska störda jag. Sist och inte minst var det samma tur då jag och Cindy fann våra beachväskor samt bestämde en av de många outfitar som ska med på vår lilla resa senare i sommar. Kort sagt var det 16 långa timmar, men 16 lätt värda timmar.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback