Första dagen avklarad!

2011-06-13 @ 21:37:47

Då var den första jobbdagen avklarad. Är inte alls så trött som jag trodde jag skulle vara. Är en aningen trött i sinnet, men inte så värst i kroppen trots långpromenaden vi tog nyss. Dock lär den smällen komma imorron eller på onsdag då man lär behöva den som mest. Idag kom jag och Cindy på flera smarta och väl igenomtänkta planer, och det var bara första dagen. Då kan man tänka sig hur många vi kommer komma på de resterande dagarna av de fyra veckorna. Efter jobbet blev det ett dopp i det blå, inte alls så kallt som vi var inställda på. Det var faktiskt riktigt skönt när man överlevt den första chocken. När det coola moppegänget sedan dök upp höll jag på att krevera av genanthet för deras del. De skrik och tjöt precis som femåriga småflickor när de dök ner i vattnet. Nej, inga machopoäng där inte.

 

Nu ska man fixa baggisen till imorron och packa. Ska sedan eventuellt småkika lite grann inför mina och Cindys planer för sensommaren. Längtar sjukt mycket och hoppas verkligen att det blir av!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback