Ett problem löst förvandlas snabbt till ett nytt

2011-06-05 @ 18:43:36

Idag har man varit så extremt händig att man snickrat ihop en skohylla helt själv. En massa vuxenpoäng till mig! Så nu är mitt platsproblem med skorna äntligen (tyvärr) löst. Känns hur skönt som helst att man kan styrka den saken från listan som existerat alldeles för länge.

 

Stormade nyss ifrån matbordet efter att mamma förstör den trevliga och mysiga stämning jag byggt upp. Satt och berättade om Baksmällan och försökte förklara hur körd Alan är, innan dess hade man sammanfattat de senaste tre säsongerna av Supernatural för dem, så det var en riktigt toppen stämning. Mitt allt tittade mamma på med världens största ögon och sa: ”Vad ljust ditt hår blivit”. Jag avbröt mig mitt i meningen tog mitt glas och gick ner till mitt rum i bestämda steg.  Hörde hur pappa bakom frågade om jag blev sur eftersom han varit upptagen med att plocka i diskmaskinen under händelseförloppet. Så usch och fy, nu är jag arg.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback