Don't try to screw it up

2011-06-26 @ 21:07:17
I like getting down, down. Hanging with the crowd, crowd
Play my music loud, loud. Like to live it loud, loud
Nothing gets me down, down. When I'm with my crowd, crowd
We like living loud, loud. We like getting loud, loud, loud, loud

So put your hands in the air, if you ain't looking for love.
If you're just here to have fun, it's a party.
Show the world you don't care, let them all stop and stare.
Make them wish they were here, use your body.



För några veckor sedan snickrade jag ihop en skohylla helt själv och alldeles nyss ett bord. Jag är så löjligt händig så det är inte sant. Om jag ska vara ärlig så känner jag mig ganska så kluven just nu, dock lutar det mest åt det positiva och mer glada hållet. Idag firades mamma med trevlig familjelunch. Trots att hon egentligen inte fyller år förrän imorron. Efter det åkte jag och mor till diverse affärer och köpte lite roliga saker. Det mest positiva var att Johannas födelsedags present är nu inhandlad och jag kunde inte vara stoltare. Bäst för henne att hon blir överlycklig! När man ändå skriver om den saken kan man passa på att bekänna att jag nu saknar henne löjligt mycket.

 

Jag har alltid benämnt Brians Twisted som den bästa musikvideon någonsin. Älskar den fortfarande och anser att den är klockren. Men nu känns det nästan som han, precis som han alltid gör med musiken, även lyckats överträffa sig själv när det gäller hans musikvideor. Nu ska man dränka sig själv i bra musik och leta upp lite olika informationer inför Turkietresan.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback