Would it be all right if I spent tonight being loved by you?

2011-07-26 @ 19:22:14

De senaste fem dagarna har varit hemska. En av anledningarna har varit att man inte kunnat ha på sig de kläder man velat bära, eftersom de alla legat nedpackade. Nu är den sista dagen här, imorron är det redan bestämt vad man ska ha på sig, vilket det varit länge. Sedan kommer man kunna få välja fritt bland alla ens favorit sommarplagg. Imorron åker vi och ska jag vara ärlig hade man kunnat lämna landet under bättre omständigheter. Men nu är det som de är och det ska absolut inte förstöra resan, tror nästan på motsatsen. Jag behöver detta mer än jag vad kände vid bokningen.

 

Idag har jag umgåtts med släkten. Traskade över till mormor och morfar där även lilla William var. Det roligaste på hela dagen var när vi skulle åka till affären och han skulle prata allvar med mig och sa till mig att jag inte skulle hålla på så som jag gjorde när vi var i allmänheten. För då kunde folk tro att vi gillade varandra, eftersom vi är nästan lika långa och ser lika gamla ut. Jag undrar vilken fantasi värld den killen lever. Körde sedan lite fotbolls MIG med mor och far, eller rättare sagt pappa och jag körde och gav de lätta frågorna till mamma. Nu ska man slänga ner allt som ska med i handbagaget och sedan blir det lite småfix.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback