Ni kan kalla mig för Brunsås

2011-07-23 @ 11:51:50
I sent a bottle of sparkling apple juice to your house.
Did you get it?

Igår var det fredag och idag lördag ifall någon lyckats missa det. Gårdagen spenderades på så vis att man traskade över till Jonna och Cindy där det blev spel, mat och fredagsmys. Jonna insåg att hon inte varit så närvarande de senaste 6 månaderna och kände att tomrummet det lämnat i min blogg blivit alldeles för stort och jobbigt. Dessutom sved det lite extra att Cindy av alla människor börjats nämna allt oftare, så att det måste åtgärdas slogs fast igår. Mitt under mysigheterna blev vi alla en aningen fundersamma då varenda kotte inom de olika nätverken pratade om något som hänt i Norge utan att vi hade hört en enda viskning av det. När vi sedan lyckats uppdatera oss om situationen började snacket om andra katastrofliknande händelser. Då mest fokus hamnade på World trade center och en diskussion om vilken klass vi gick i uppstod.

 

Idag är farbror här och hälsar på. Dock har han och mina föräldrar lämnat huset för att besöka den stora och mycket fascinerande staden medan jag stannar hemma. Har en mängd kläder som måste tvättas idag så man kan packa klart imorron.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback