Neil Patrick Harris

2011-07-24 @ 22:37:23

Man tycker ju att 280 gb serier borde hålla en underhållen, men pinsamt nog har man sett de flesta avsnittet ett x antal för många gånger. Har flera gånger beslutat mig för att rensa och ta bort några säsonger och hela serier. Men det är rent ut sagt omöjligt, det enda som sker är att det tillkommer fler.

 

Kom precis in från en promenix, riktigt mysigt var det. Ska alldeles snart hoppa in i duschen och sedan se ett avsnitt av någon av mina många serier. Morgondagen är gansak så fullspäckad. Först ska man, som man redan nämnt tidigare, bli vaccinerad, efter det blir växling och sedan den sista inhandlingen. På kvällen ska det bli middag och bio med Johanna. Middagen är för att vi ska ”kunna prata”, det uttalandet skrämde mig lite grann. Det låter riktigt läskigt. Sedan ska vi till Johannas stora förtjusning se Transformers. En film som jag är lite kluven inför att se på bio, varför vet jag inte. Dock tvivlar jag inte på att det kommer bli trevligt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback