You can change the way I feel so tell me what's the deal

2011-07-17 @ 19:45:17
Jag har så mycket att säga, men mina ord håller jag för mig själv.
Istället lyssnar jag på musiken och låter den stå för talandet.

Eftersom de flesta redan vet hur mogna tröjor jag har så kan man erkänna att även mina tankar är så pass mogna ibland. Igår slogs jag utav två blixtar från en klar himmel, den första något bättre och den andra sämre, mycket sämre. Stålmannen bär en klädnad som är gul, röd och blå, det vet alla och ingen kan protestera där. Det borde ju göra honom en Djurgårdare, vilket gjorde mig en aningen glad. När jag sedan började tänka på min favorit superhjälte, slog det mig att han bär en klädnad som är svart och gul. Det gjorde tyvärr att Batman sjönk en aning i mina ögon. Efter en liten research idag insåg jag ytterligare en sak. Batman har olika färger på sina kläder vid olika sammanhang, det tycker jag är tillräckligt för att stryka honom från listan med Black army och att vara en äkta supporter. Säger hon som har skrivit en b-uppsats om huliganism och därmed vet hur de klär sig. Haha, fan vad jag är mobbad!

Nu är det fotboll som gäller, trots att jag egentligen inte vill se något av lagen som segrare när matchen är slut så kan man inte låta bli att titta. Har dessutom bestämt mig för att hålla på Japan, ser tyvärr inte Pia Sundhage som en svenska, hur mycket alla kommentatorer än vill skryta om att det är ”svensk i mitten av allt” så nej ...
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback