Jag säger godermorgon världen!

2011-07-20 @ 10:57:26

Dagens lärdom:
Styrketräning förbränner kalorier löjligt länge efter träning.


Skulle egentligen blivit gymmet idag, men när man vaknade imorse hann man inte röra sig innan man kände hur trött musklerna var. Så en vilodag kändes helt okej. Man kan ju inte chocka kroppen med för mycket hårdträning efter uppehåll. Fick ganska nyligen ett sms från Cindy då påminde mig om någonting jag redan visste mycket väl. Om en vecka åker vi, plus några timmar. Om en vecka kommer vi båda vara så uppspelta så det är löjligt. Gud så underbart det kommer bli, längtar sjukt mycket samtidigt som man inte vill tänka allt för mycket på det. Ska jag vara ärligt skulle jag egentligen vilja packa nu, hur sorgligt det än låter. Men packningen är nästan halva nöjet, och såklart tiden efter när man pratar om allt man gjorde. Det kommer bli en magisk vecka!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback