I'm not alone!

2011-07-26 @ 22:44:56

 

Även om jag fortfarande är oerhört upprörd, arg och besviken så finner jag en liten tröst i att flera människor runt om världen reagerat på samma vis som mig. De har t.o.m. gått ett steg längre och gjort väldiga protester. Avslutningen på senaste säsongen av Supernatural var inte okej. Vad som hände med Castiel var mer än inte okej, och nu har skaparna fått den reaktion de förtjänar. Så om de är smarta, inser de hur långt ut på djupt vatten de har simmat och gör som de alltid gjort, de fixar de enorma problemet de skapat. Allvarligt, hade hellre sett Sam dött och försvunnit helt och hållet eller sett honom bli påhoppad av Lucifer igen. Men ingen rör Castiel! Han är den klockrenaste karaktären någonsin. Han är minst lika helig, om inte ännu heligare än Dean.

 

Jag ska vara ärlig. Det börjar pirra nu i magen, nu känns det i hela kroppen att det börjar närma sig. Om 24 timmar kommer jag och Cindy vara i Turkiet. Jag vet att jag tjatat om det den senaste tiden. Men det har verkligen känt som något vi bara pratar om, något som är långt bort och egentligen inte kommer inträffa. Men nu finns det ingen återvändo, nu ska vi åka. Precis som jag sagt tidigare så kommer vi ha kul, vi kommer ha så stört kul så det finns inte. Mormor sa det till mig idag också. ”Även om nu kanske inte hamnar på ett så roligt ställe så kommer ni garanterat ha roligt.” Ja, såna roliga människor är helt enkelt jag och Cindy. I värsta fall har vi fått betala pengar för att sitta på en balkong i Turkiet och spela spel. Nu är jag hungrig, måste hitta mat åt lilla magen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback