Goder morgon!

2011-07-08 @ 12:37:28

Igår kröp man ner i sängen tidigt, redan innan 22:30. Somnade sedan relativt fort, var verkligen löjligt trött. Vaknade sedan upp vid halv sju, somnade om och vaknade sedan upp med jämna mellanrum tills mobilen ringde 11:13. Hade ingen lust att svara när jag väl insåg att den ringde så lät det gå. Upptäckte en kvart senare att någon hade ringt på dolt nummer. Ogillar det verkligen starkt när folk ringer på det viset. Eftersom människan inte ringt igen antar jag att det inte var något viktigt.

 

Hade egentligen planer på att städa eller sola idag, men har verkligen ingen lust med det. Lever fortfarande i ”jag jobbar” perioden. Då jag får för mig att det är lördag och man endast har två dagar att njuta av ledighet innan arbetet börjar igen. Vilket gör att man överrumplas av en gasnak så underlig känsla när man väl inser att det är fredag och på måndag är man ledig.
Nu ska man försöka hitta något att äta och bestämma sig för vad man ska ha på sig ikväll.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback