För stunden är man irriterad

2011-07-02 @ 14:50:36

Irriterad, är det rätta ordet just nu. Irriterad på mig själv för alla de småsakerna som bara ligger och gnager i huvudet. I just denna sekund är det fotbollen som är i fokus. Längtade verkligen till dagens match igår, men nu har jag inte haft någon större lust att göra den lilla ansträngningen som krävs för att komma in i matchen. Trots att jag tror att det är/kan bli en riktigt bra match så orkar jag inte. Vilket gör mig ännu mer irriterad. Ska snart slå upp både dörren och fönstret och göra ett nytt försök till andra, om inte det funkar får man använda den irritationen till städningen som aldrig annars verkar bli av.

 

 

Nu borde man väl egentligen skriva om vad som gjordes igår, men det känns bara larvigt och töntigt så istället väljer jag att låta bli. Kan istället återigen påpeka och upprepa för mig själv att igår var det sista dagen med småungarna på jobbet. Nu återstår endast en måndag, en tisdag, en onsdag, en torsdag och en fredag sedan har man lov! Då är det mindre än 3 veckor kvar innan jag och Cindy drar iväg och jag längtar sjukt mycket till dess. Önskar att man kunde låta bli, men det går bara inte. Fy fan vad underbart det kommer bli.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback