De sista orden

2011-07-27 @ 13:13:10

Nu har man gjort det sista för denna vecka i detta hushåll. Skällde precis ut mina föräldrar och kallade dem för famlijens skam då de inte visste vem Wonder woman är. Nu är det dags att börja rulla mot famlijen AH och deras uppfart. Bjuder därför på denna låt, så om någon skulle sakna mig kan denne person spela låten och försöka se en galen hoppandes Jenny framför sig som försöker dansa så det passar till texten. Ohyes, jag har en dans till låten! Om det inte lockar kan man bara njuta av Brian. Den enda ångern man egentligen har nu när man lämnar landet är att hela min våning kommer se förjävlig ut när man kommer hem igen. Men, men ... That's life.
//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback