Beetlejuice x3

2011-07-18 @ 14:21:02

Då var man hemma från dagens motion- och gympass. Körde på tuffare än vad man gjorde i torsdags, men är inte ens hälften så trött nu som jag var efter då. Dock var jag mycket tröttare på gymmet idag. Kom nog på den hemliga ingrediensen för ett lyckat träningspass, Supernatural. För det var precis det man gjorde idag, tittade och lyssnade på Supernatural. Nu sitter man i datorstolen och känner av en viss hunger. Samtidigt rullar Beetlejuice på tv:n, vad sjukt länge sedan jag såg den och det enda jag kommer ihåg var att jag tyckte den var läskig. Dock var inte det någon större chock för vi pratar ju ändå om mig för en herrans massa år sedan. Usch, börjar känna av en viss åldersnoja. Beslöt mig iaf för att man numera ska träffa varannan dag, med undantag från helger och nästa vecka. Hoppas jag ska hinna träna åtminstone en gång då, allra helst både måndag och tisdag.

 

Det slog mig precis att när jag inte har något liv, blir denna blogg nästan översvämmad med inlägg. Lite sorgligt, kanske borde försöka köpa mig ett liv i Turkiet, eller kämpa mig till ett för att göra en viss person lite glad …? Nu är det verkligen inte långt kvar innan resan. Gud vad jag längtar! Längtar dock inte till helgen, vilket inte beror på att man ska träffa Johanna. Nej, kommer ha så sjukt svårt att bestämma mig för vad man ska ha på sig de närmaste dagarna innan resan, då man måste se till att det som ska tas med är rent. Jag ska väl pallra mig upp nu och hitta något lätt och ätbart.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback