Rosicky + Fabregas = sant

2011-02-01 @ 21:02:59

Sitter just nu och tittar på Arsenal – Everton, bilden suger men är en svensk kommentator så jag överlever. Tog nyss ett bad efter ett tuffare pass på gymmet som inte bara bjöd på gammal och ny träningsvärk utan en hel del andra saker också. Funderar på att till nästa besök ha tryckt upp tröjor med en kortare dissande mening, om man nu kan lyckas med något sådant utan att sända ut fel signaler till Rohit. Fick mig även en uppläxning om vilka typer av personer man ska undvika, så tillsammans med den lärdomen och det morfar sa till mig i somras lär man överleva.

 

Morgondagen kommer bjuda på något jag väntat på länge, shopping! Ska in stan till med lilla Johan, förhoppningsvis blir det ingen favorit i repris och man slipper magsjukan. Ser dock inte framemot att traska runt med träningsvärk i stan. Men lite ska man väl få lida om man vill ha roligt. Ska dessutom intervjua min shoppingkamrat till det nya grupparbetet i psykologin. Men nu ska man packa väskan och plocka fram morgondagens kläder.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback