Inte långt kvar nu

2011-02-08 @ 21:19:30

Idag hade man en riktigt äckligt lyckad morgon, bokstavligen talat äcklig. Man kan även styrka lyckad. Med tanke på den starten är det kanske inte så konstigt att man inte hade någon lust med varken grupparbete eller föreläsningsdiskussioner. Hem och fortsätta med städningen, är nu precis färdig. Det tar mig hela två dagar att städa mina två rum, så pedantisk som jag är när det gäller städning. Tänk hur det kommer bli när man flyttar hemifrån. Kommer ju bli tvungen att börja om så fort jag hunnit igenom hela bostaden. Som de flesta säkert vet så måste man möblera om lite grann när man städar. Kom då på den bästa möbleringen någonsin. Tänk om man hade sängen kant i kant med skrivbordet. Hur underbart vore inte det? Provade och det var apmysigt.

 

Har dock hela tre uppgifter som jag nog ska sitta och fila med. Åtminstone två av dem eftersom de ska vara klara till torsdagens seminarium som börjar klockan åtta, och av någon anledning så lockar det inte att plugga imorron. Tänka sig nu är det bara 4 timmar och 40 minuter kvar och sedan har jag andats i över 20 år. Känner hur krisen jag gick igenom förra året sakta smyger sig tillbaka.

Nej nu blir att skriva om det svenska skönhetsidealets utveckling samt läsa om våldtäkter.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback