Hugs for everyone!

2011-02-21 @ 22:08:39

Det måste finnas ett hemligt korrelationssamband mellan Sly and the thievius raccoonus och interkulturell psykologi. Det måste bara finnas ett. Idag under min paus tog jag tillfället i akt och spelade lite grann, på den korta tiden lyckades man klara hela tre banor på master sprint.

Idag lärde jag mig, förutom en jädra massa saker om interkulturell psykologi, att kramar gör så man lever längre. Tydligen behöver man 4 kramar varje dag, 8 för att må bra och 12 för att växa som människa. Har nu bokat in klippning nästa vecka, ÄNTLIGEN! Har velat få det överstökat hur länge som helst men av flera orsaker har det blivit uppskjutet. Men inte nu längre, på måndag nästa vecka ska det klippas. Punkt slut!

 

Igår var så modig så man vågade se hela första avsnittet av The walking dead, misstänker att mina drömmar blev påverkande en aningen av det eller så hann hjärnan inte bearbeta klart efter det senaste Vampire diaries avsnittet, vem vet. Vad som är säkert är att jag nu är nyligen hemkommen från gymmet. Ska verkligen genomföra min storslagna idé om tröjor. Nu är det Big brother och sedan sova. Ska upp tidigt imorron och möta Johanna. Måste bara påpeka att vår planering är verkligen … nice!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback