En liten uppdatering

2011-02-22 @ 22:07:14

Är nu hemkommen efter ett pass på gymmet. Kroppen är rätt så trött så träningsvärk imorron är ett faktum. När man anlände till Farsta var man ganska så nere och en aningen upprörd, men när man passerade Six skedde något som fick mitt hjärta att hoppa över ett par slag av glädje och ren förvåning. Efter gymmet såg man på mobilen att hela två personer försökt fått tag på en, så populär är jag! Av dessa två har jag fortfarande inte fått kontakt med hälften, min broder. Ska försöka ringa honom igen om ett litet tag.

 

Imorron är det plugg som gäller, plugg, plugg och måla naglarna. Kanske lite spel också. Låter som en riktigt rolig dag. Nu känner jag av den lilla hungern så bäst att man letar upp lite mat innan ett gult monster dyker upp.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback