En fixardag!

2011-02-11 @ 13:27:35

Åh, vilket underbart väder!

Snöade så mycket inatt så min lilla gång utanför dörren snöade igen och är nu lika hög som muren var tidigare. Har ett stort snöberg precis utanför mitt fönster, så imorse när jag vakande trodde jag först i en hast att jag blivit insnöad. Men trots det och allt kaos med trafiken så kan jag inte låta bli att mysa lite grann av vädret. Det är faktiskt rätt så mysigt om man ändå inte ska ut. Vilket man ska senare ikväll, men det är ett annat problem. Idag ska man fixa inför morgondagen. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller vad man ska underhålla gästerna med, men det brukar lösa sig.

 

När allt är fixat ska jag nörda Sly. Klarade till min stora förvåning av första världen igår utan några större problem. Dock kommer det bli svårare på den andra eftersom en av banorna tillhör min absoluta favorit över sådana saker jag varken gillar eller är bra på. Funderar på att ringa in experthjälp. Men nu ska man ta tag i alla sysslor.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback