Bokrean har startat!

2011-02-23 @ 13:37:57

Att man tog ut sig igår märktes rejält imorse. Handen beslöt sig tydligen för att ta en sovmorgon och stängde därför av väckarklockan imorse istället för att snooza ett tag. Det hela resulterade i att man 1½ timme senare väcktes av vibrationerna från mobilen när Johanna messade. Tydligen missade den en viktig detalj, mobilen låg fortfarande kvar i sängen. Till min glädje, och troligen Johannas så tog hon emot min bokbeställning så nu är man indirekt två böcker rikare.

 

Ska snart börja plugga, vilket känns sådär. Som vanligt känns det som man har koll på läget, men det vet man aldrig säkert. Kan nu nästan hela min sammanfattning och är lika förbryllad över det som jag varit de senaste fyra delkurserna. Nu är det bara att hoppas det räcker, det är ju trots allt B-kursen nu och en aningen seriösare.
Vad det gäller gårdagens träning kan jag erkänna att den känns, i nästan hel kroppen. Framförallt ryggen, vilket var ett bra tag sedan man kände något där. Måste verkligen skaffa handskar, vägrar att följa mammas råd och börja med grovarbeten. Nu blir det sprite och kultur, kognition och organisationer. Senare ikväll ska det bli mys med favorit tvättbjörnen och favorit systrarna!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback