Trött och hungrig ... illamående

2011-04-11 @ 19:56:06

Har gått runt hela dagen och bara njutit av att vara hemma. Vad man egentligen gjort kan jag inte svara på. Dock kan jag säga att det har blivit en hel del musik. Är trött just nu, men känner ändå inte för att lägga mig ännu. Ska nog plocka lite mer och försöka få lite mer koll på saker och ting. Mimmi får vänt ytterligare ett tag. Har en extrem ångest, fast ändå inte. Vill så gärna använda alla mina nyinköpta väskor imorron, men det skulle ju bara se löjligt ut. Dessutom finns det bara en som passar i storleken till morgondagens aktiviteter.

 

Det är faktiskt konstigt hur man ibland kan få en känsla av att saker och ting inte står helt rätt till utan att veta att det faktiskt är sant. I lördags slogs jag av en tanke om att en viss person inte mådde så bra och saker och ting var ganska så kritiskt. När man sedan kom hem idag fick man berättat att allt det hade bekräftats i lördags för mor och far. Visserligen hade jag i mina tankar gått ett par steg längre. Men det är ganska sjukt hur jag i London kan få en känsla av att saker och ting vänts upp och ner i lilla Glanshammar. När man ändå pratar om det så undrar jag verkligen vad det är för idioter som befinner sig där borta i Örebrotrakten. Helt ärligt, de verkar inte kunna någonting. Med dem hårda orden avslutar jag detta inlägg för att återgå till min packning.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback