"Titta på mina tuttar!"

2011-04-25 @ 19:19:15

Nyligen hemkommen efter en heldag i solen. Sitter just nu och smaskar i mig middag, makaroner och skinka. En klassiker från barndomen, dock består denna måltid av riktigt skinka.
Spenderade hela dagen med Johanna och Emma. Vi slog oss ner i en park med diverse godsaker och hade en urmysig picknick. Misstänker att framför allt benen fick en rejäl chock av vistelsen i den ganska så påfrestande solen, så vågar inte riktigt ännu titta på dem. Efter ett par timmar i solen gick vi hem till Johanna där vi skulle byta London bilder, vilket var även då jag kände att både jag och allmänheten hade fått för mycket av mina ben för idag och drog därför på mig tights. Korkad som jag var hade man glömt USBn hemma, så blev inga bilder för mig. Dock kollade vi igenom alla och skrattade en hel del. Blev sedan ytterligare lite solning hos Johanna innan man började röra sig hemåt.

 

På vägen hem fick man se en bil som såg ut som Jonnas, men när den närmade sig såg man att det inte var Pärlan eftersom den hade en annan registreringsskylt. Men två sekunder senare fick man se en annan bil svänga in på samma och det enda som behövdes se var sidan på bilen och man visste vem det var. Så nu har man fått sin dagliga dos av Jonna också.
Resten av kvällen ska man njuta av hemma i trygghet. Ska nog bli de två senaste Supernatural avsnitten och kanske någon mer serie om man känner för det.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback