Motivation saknas!

2011-04-01 @ 11:55:11

Hemma från tentan och jag håller på att hungra ihjäl! Var inte så halvkul att tvinga sig ur sängen imorse, det hela bara ännu värre när man insåg att morgondagen kommer vara mer än dubbelt så jobbigt. Efter lite vandrade i min egna lilla värld insåg jag en sak. Om en vecka kommer jag befinna mig i London. Tentan var helt annorlunda. Till och börja med hade jag och Sandra oerhört svårt att välja plaster idag, och bytte säkert plats fyra gånger efter att han känt efter några minuter. Som tur är så är de flesta alldeles för fokuserade på tentan och komma ihåg allt så ingen lade nog märke till två små snorungarna som hoppade runt mer än trasdockorna. Själva tentan gick fort att skriva, var klar på mindre än 1½ timme och det kändes bra. När man räknade ihop sina poäng, självfallet med blandning av snålhet och snällhet, så fick man två poäng från bästa betyget. Så klarar man den inte bryter jag ihop av flera anledningar.

 

 

Bussresan hem var mycket trevlig. Blev utstirrad av en alkoholiserad man medan man fick njuta av hans mycket tilltalade odör. Höll på att dö av alkoholförgiftning när man tvingades stå bredvid honom tio sekunder innan man klev av bussen. Vägen hem bestod utav en brutal värk i låren. Vet inte riktigt om jag kan påstå att träningsvärken blivit värre, men kan konstatera att den gjorde ont så in i helvete.
Lite senare idag blir det en sväng till Ikea med Jonna. Hon hade några ärenden där och dessutom lider hon utav en Ikeacrush så kommer bli tvingad att spatsera runt där med en troligen allt för exalterad Jonna. Senare på kvällen blir det middag och bio med Johanna. Gymmet blev inställt eftersom jag inte känner mig fullt frisk och inte vill riskera att sabba London. Allt detta tycker jag låter som en perfekt uppladdning inför morgondagens högskoleprov, som jag fortfarande inte vill skriva.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback